Saturday, 21 November 2015

Family Day di Sunway Lagoon, Subang Jaya, Selangor

Hi Guys!..
    Harini saya nak share pasal trip saya ke Sunway Lagoon Subang Jaya, Selangor. saya pergi Sunway Lagoon masa 31 Ogos haritu. saya pergi dengan family saya. kami menetap di Sunway Pyramid Hotel.Flight kami dari Bintulu ~>KLIA memakan masa hampir 2 jam (tak silap sayalah).
 Ini gambar masa saya tengah makan.Masa tu gila lapar sebab mama suruh kemas barang dari pagi kami just makan rasanya tengahari je sebab busy packingbarang...:p
Sedap tak makanan tu?hehehe.Itu adalah kids meal.Saya sorang je yang makan tu family saya yang lain makan nasi:(
Mama acah acah tengok signboard hehehe ;)
Yang belah kiri tu,BestFriend saya...msa tu tudung saya kedepan sangat hihi :p
oh...belakang kami tu kolam renang..


Sebenarnya ada banyak lagi gambar tapi ada problem sikit
tunggu saya publish next post...
XoXo,
Khairina Zahari

1 comment: