Thursday, 10 December 2015

Throwback 2012!!!

Hi Guys!
Khairina in da houseeeeee!!!! hehehe...So,harini saya nak throwback tentang gambar masa kami family dekat Miri and Brunei.Jadi...saya terjumpa gambar ni dalam komputer rumah saya.Jadi,saya nak share sikitlah.Mari kita mulakan!!!



Ni gambar masa kami kat mall dekat Miri.(saya tak ingat apa nama mall tu)..Jadi,sape yang pernah pergi mall dekat Miri tu,ada tak satu kedai Giant yang ada jual makanan sebelah kanan.Sebelah kiri dia rasanya Sushi.Kami kalau pergi Miri meti pergi situ sebab...kami selalu beli ayam golek XD
Kami duduk dekat Everly Hotel.Ni gambar dari dalam hotel lah.

So,sekarang...saya nak share gambar saya dekat Brunei :)

Ni signboard.....(taulah tu signboard hehehe)kami nak pergi Bandar Seri Begawan masa tu ..
Ni adalah Istana Sultan Brunei.(sorrylah kalau jauh hehehe)

So....tu jelah gambar yang boleh saya bagi tapi banyak sebenarnya tapi mata dah mengantuk jadi terpaksalah berhenti.In Sha Allah saya akan publish next post dalam masa yang terdekat 
XoXo,
KhairinaZahari

No comments:

Post a Comment